Değerli Site Sakinleri, Sitemizdeki güvenlik önlemlerinin iyileştirilmesi kapsamında yönetim kurulumuzun almış olduğu karar neticesinde villa çalışanları için “Pelican Hill Hizmetli Kartı” uygulaması 10.10.2019 tarihi itibari ile hayata geçirilecektir. Bu tarihten sonra kartı olmayan çalışanın siteye girişine ve servis aracını kullanmasına izin verilmeyecektir. Kart en fazla 1 yıl süre ile veyahut site sakininin talebi ile 1 yıldan az belirli bir süre ile de verilebilecektir. Süresi dolan kartlar için yine aşağıdaki belgelerle yeni bir başvuru yapılması gerekmektedir. Kartın alınması için aşağıda yazılı evraklarla birlikte 10.10.2019 tarihine kadar site yönetimine müracaat edilmesi rica olunur. – SSK işe giriş belgesi veyahut ekli taahhütname, – Kimlik kopyası (TC Kimlik Kartı veyahut Ehliyet. Yabancılar için Pasaport kopyası veya İkamet Kartı veya Çalışma İzni Kartı) – 1 adet fotoğraf Dear Pelican Hill Residents, |